אישור טופס 4

כל פרויקט בתחום הבנייה, בין אם מדובר בבנייה חדשה, ובין אם הכוונה היא להרחיב או לשפץ בית קיים, מלווה בפסולת בניין רבה, בכדי למנוע מצב של השלכת פסולת בניין באזורים לא מורשים, הרשויות דורשות לראות טופס התקשרות עם מטמנה מורשית כתנאי להנפקת אישור בנייה..
חברת א.ד.ש מיחזור והובלה היא חברה מקצועית בתחום פינוי פסולת בניין, המפעילה היתקשריות עם אתרי מחזור והטמנה מורשים באזור השרון והמרכז. מסיבה זו, החברה בעלת יכולת ביצוע התקשרות לצורך קבלת היתר בנייה.
לחברתנו ישנו ניסיון עשיר ביותר בתחום פינוי פסולת בניין, ולכן אנחנו יודעים להיערך לפינוי פסולת מראש בצורה נכונה, תוך שאנחנו לוקחים בחשבון את היקף הפרויקט ואת היקף פינוי הפסולת הדרוש ללקוח. אנו מספקים ללקוחותינו מכולות לפינוי פסולת בניין בהתאם לצרכים שלהם, ודואגים לרוקן אותן
בתדירות הדרושה ללקוח. למעשה, אנו לוקחים על עצמנו את כל מה שדרוש בתחום פינוי הפסולת, כך שאתר הבנייה שלכם תמיד יעמוד בדרישות של המשרד לאיכות הסביבה.
כשאנו מדברים על פרויקטים בתחום הבנייה, השאלה היא לא רק איך מתחילים אותם אלא גם (ובעיקר) איך ומתי מסיימים אותם. מה שמסיים כל פרויקט בנייה הוא טופס 4, שמוגש לרשויות ובעצם מעביר את הכדור אליהן בכל הנוגע לחיבור הבית לתשתיות מים, תקשורת, טלפוניה ועוד. טופס 4 בוחן בעצם האם הקבלן עמד בכל הדרישות שמוטלות עליו, כאשר אחת הדרישות היא חתימה של אתר הטמנה, המאשרת שכל פסולת הבניין של הפרויקט הועברה אליו ונטמנה בו.
אנו מגישים ללקוחותינו את השירות החשוב של פינוי פסולת בניין לאתר מורשה, במשך הפרויקט ובסיום התהליך מספקים לו את כל האישורים הדרושים לצורך הפקת טופס 4 ובעצם סיום מוצלח של הפרויקט.

אישורים ועבודות מהשטח